14 October 2009

Meh - small things

Wakes quietly without an alarm
Small sniffs - no coffee made
Senses all the limbs attached
Smiles for no reason
Was that thunder?
Hears a neighbor singing poorly
Wonders how many people are awake
Not hungry
Not thunder...
Wonders how many are hungry
Wants more purpose
Wants to help someone
Rolls out
Staggers
Stabilizes
Push ups
Laughs just to get started
Turns on the radio
Talking
Talking
Commercial
...
Vida la Vida
Laughs again
Settles for trying to get people laughing
Small things today

What is this?
Headache, dizzy...

No!

6 comments:

  1. Nice! Small things can be huge sometimes and we all know how important laughter is :)

    ReplyDelete
  2. Yeah! I think this big people thing is also quite muhc of a tabu. Don't know how they'd feel if ah asked. But then again, am quite small, it's a scary idea, i have got the right to know and not try first and get suffocated, right?

    Thanks for the comment :)

    I'm hungry

    ReplyDelete
  3. That was nicely put, you know?
    No, really.

    ReplyDelete
  4. Kimberly,

    Thanks for your visit and comment. I wish that laughter didn;t come at such a premium sometimes, u know?

    Small things... we all gotta start somewhere.

    Chat soon!

    ReplyDelete
  5. Rawcogs,

    haha... again. Small v Big people. Everyone's pretty small in my book. I talk to everyone and ask questions of everyone, and it seems to work.

    I'm glad you're doing well and thanks for the trip over and comment. Be there soon!

    ReplyDelete
  6. Disguise,

    Thank you, really. It didn't really seem to make much sense when I wrote it because I wasn't really awake, yet. Did it just cuz I figured I was prolly thinking even as I woke, but don't usually say anything for a while.

    Hope you are well and thank you for coming by!

    ReplyDelete

Thanks for commenting! I'll reply soon with my own comment!